Love me or love me not

And you can see my heart beating
You can see it through my chest
And I’m terrified but I’m not leaving
Know that I must must pass this test
So just pull the trigger




As my life flashes before my eyes
I’m wondering will I ever see another sunrise?
So many won’t get the chance to say goodbye
But it’s too late too pick up the value of my life

Det är typ så här jag känner mig nu...livet känns så himla värdelöst av någon anledning.
Hatar att det snart är alla hjärtans dag oxå, ingen att fira den med, även om det bara är ett billigt knep för att få folk att köpa saker men detr gör ju folk glada iallafall.

Jag har så många hemligheter och jag har så många sår.


Why does i feel so alone?


Vill du bli min kärlek?





Tror jag får ta och berätta min historia nån dag också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0